Особливості навчання математичних дисциплін у технічному університеті напряму інформаційно-комунікаційних технологій
Анотація
У статті розглядається проблема математичної освіти у вищих навчальних закладах напряму інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Спираючись на дослідження у психолого-педагогічній літературі, проаналізовано питання про значення математики для майбутніх спеціалістів ІКТ і особливості вивчення математичних дисциплін студентами ІК технологій. Підтверджена необхідність модернізації змісту та методики навчання математики у вищих технічних навчальних закладах. Запропоновано методичну систему навчання математичних дисциплін і шляхи її впровадження у навчальний процес.
Ключові слова: математичні дисципліни; технічний університет; інформаційно-комунікаційні технології; зміст навчання математики; методика навчання математики
Номер
Розділ
Статті